Ingen morgonpromenad idag

God morgon!

Har varit vaken sen klockan ringde 08:00, skulle egentligen gått en morgonpromenad före frukosten som jag försöker göra minst 3 dagar i veckan men känner mig inte helt 100.. Började känna mig lite konstig i halsen i gårkväll och när jag satte mig upp förut kände jag att jag hade huvudvärk. Förhoppningsvis går det över när jag har fått i mig lite frukost.

Förhoppningsvis mår jag som vanligt om en stund och då är det både spinning och löpning som står på dagens schema, både rolig och riktigt skön träning!


Bild: Google

Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

svar; hehe ja det var jättegott. men klarade inte av att äta upp allt. blev lite mycket :)

2010-05-11 @ 09:23:05
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback