Hej! Det var inte igår.

Då var det att tag sen man uppdaterade här, eller ens var inloggad på Blogg.se överhuvudtaget..
Som de flesta vet har det varit sommar, vilket i alla fall för min del har inneburit en del sol, bad, god mat, roliga aktiviteter och diverse andra aktiviteter. Träningen har dessvärre inte varit riktigt på topp, men jag har i alla fall varit på gymmet minst 3 dagar i veckan (oftast).

Nu när sommaren och semestern är över är det slut på ursäkter! Jag älskar att träna och jag älskar vad det gör med min kropp. Jag mår bra av att träna helt enkelt. Rutinerna är inte helt hundra ännu och motivationen sviktar lite titt som tätt fortfarande.. men nu är jag igång igen!

Tanken är att bloggen i första han ska peppa mig (men förhoppningsvis andra också) för en ännu bättre träning! Till saken hör väl kanske också att jag har börjat plugga igen och ännu riktigt inte har kommit in i rutinerna..

Igår morgonpromenerade jag en timme innan frukost sen tränade jag bröst & triceps, avslutade passet med 30 min förbränning på crosstrainern!
¨
Idag var det ett svettigt men grymt spinningpass på 60 min! Har jag sagt förresten att jag äntligen har köpt mig ett par spinningskor?

Imorgon får jag se hur upplägget blir.. beror lite på när jag slutar skolan. Förhoppningsvis blir det biceps & rygg + förbränning.

På torsdag är det spinning 60 min igen, bara jag hinner i tid efter att jag har slutat skolan.

På fredag är jag ledig och då blir det en morgonpromenad (om det inte regnar), mage & axlar + 45 min spinning.

Härligt, nu har jag lite att se fram emot! :)
Puss & kram, ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Låter som en riktigt härlig vecka :D

2010-09-15 @ 07:26:05
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback