Torsdag

Hej!

Idag är jag inte riktigt lika nöjd med vad jag har presterat.. eller snarare inte presterat. Visserligen slutade jag skolan tidigt idag men jag var och är fortfarande väldigt trött! Till saken hör att jag inte sov hemma i natt.. när klockan ringde 04:45 så vaknade ju jag ändå..

Men men.. idag var det ju egentligen spinning som stod på schemat.. men jag tänkte att eftersom jag körde ett bra pass i tisdags (för samma instruktör, som för övrigt är väldigt duktig och populär, passen är alltid fullbokade) på en timme och ska köra 45 min imorgon så var det bättre att sova lite middag. Skönt faktiskt :) Jag tänkte träna lite cardio på lördag istället, det kanske är dags för lite löpning igen? Det var ett tag sen :)

Annars är jag lite hungrig också.. vilket jag i och för sig är rätt ofta, haha. Jag känner att jag blir mer och mer motiverad till det här med maten.. undviker så gott jag kan att äta onyttigt på vardagarna, men snart tänker jag även skärpa mig med portionerna.. jag har en tendens att äta väldigt mycket och alldeles för fort! Ingen bra kombination egentligen.. Nyttigare alternativ och tallriksmodellen är på g..

Inte bra att skjuta saker framför sig, jag vet! I normala fall hatar jag "jag ska", "senare" eller "sen" men just nu befinner jag mig i det stadiet själv.. jag måste bestämma mig lite till, vara helt 100! Och engagera mig genom att lägga ner lite tid genom planering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback