1 juni idag!

God dag!

Det är strålande sol idag, precis som igår. Valde faktiskt att ändra om lite på gårdagens planering för att kunna få ut mer av solens underbara strålar! Avbokade spinningen och åkte hem direkt efter jobbet och solade i drygt 1,5 timme. Tränade mellan 19:00 - 20:30 ungefär, det var annorlunda men skönt eftersom det inte var så mycket folk. Jag tänkte följa samma upplägg idag också faktiskt, fast spinning klockan 19:00 och löpning efter det.

Man vet ju aldrig när solen kommer igen, lika bra att ta tillvara på de tillfällen som finns :) Så här ser i alla fall denna veckans träningsschema ut, än så länge.

Måndag: Styrka (bröst & triceps), 35 min crosstrainer (över 400 kcal) [x]

Tisdag:
Spinning 30 min & löpning [x]

Onsdag: Vila [ ]

Torsdag: Spinning 60 min [ ]

Fredag: Styrka (rygg & biceps), löpning [ ]

Lördag: Vila [ ]

Söndag: Styrka (mage & axlar), löpning [ ]

Det är sommarschema på gymmet nu vilket innebär att flera pass uteblir under perioden. Jag brukar ju försöka spinna 3 ggr i veckan egentligen, men nöjer mig med 2 ggr nu när jag vill få ihop allt med jobb, fritid och underbart väder! Ibland svettas jag hellre i solen än på ett varmt och kvavt gym ;)


Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

hm, får väl se. jag försöker så bra jag kan. vill verkligen bli av med dom till det är dags att visa dig i bikini. har så stora komplex över dom så det inte är sant.

2010-06-01 @ 12:21:01
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/
Postat av: Marie - Utmaningen!

när du har löpning och styrka samma dag, hur lägger du upp det då?:)

2010-06-01 @ 20:53:43
URL: http://rockspots.blogg.se/
Postat av: simone

Tjohoo goding! Ska du gör för något mysigt på lillördagen? Här blir det träning och afterwork :)

2010-06-09 @ 11:37:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback