Den kommande veckan

God morgon eller förmiddag (?)!

Sitter på jobbet och längtar efter lunchen, börjar bli lite smått hungrig. Fruktleveransen har inte kommit än så jag få helt enkelt vänta..

Nu när jag har börjat jobba heltid och återgått till lite mer "normala" rutiner får det bli lite omstrukturering på träningsupplägget. Förmiddagspassen kan jag ju glömma ett tag framöver, lite tråkigt då några av favoritinstruktörerna på spinningen enbart har dom klasserna. Men så är det :)

Måndag: Styrka (bröst & tricpes) 30 min spinning

Tisdag: Styrka (biceps & rygg), löpning

Ondag: Vila

Torsdag: Spinning 60 min

Fredag: Styrka (mage & axlar), löpning

Lördag: Vila

Söndag: Spinning, löpning

Det blir nog roligt med lite variaton på både upplägg och kombination. Dessutom är det två spinningklasser med instruktörer jag aldrig har tränat för förut, varav en väldigt omtyckt. Det ska bli spännande :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som ett bra upplägg! :) Hoppas du får en bra start på veckan och att fruktleveransen kommer snart :D

2010-05-24 @ 11:02:26
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

vill oxå träna :D

2010-05-24 @ 14:33:24
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback