Imorgon är det vila

Hej igen!

Är lite trött men väldigt nöjd med dagens jobb och träning! Som planerat blev det styrka (rygg & biceps) och löpning idag.

Idag var sista dagen på löpvecka 9.

Uppvärmning, 5 min gång 1 min löp

2 min gång
14 min löpning
5 min gång
1 min löpning

Nedvarvning, 3 min gång

Smorde in mig med krämen lite innan jag värmde upp och körde igång. Jag hade inte ont i benhinnorna direkt, men jag kände ändå av det. Som tur var blev det bättre efter en liten stund och när jag var uppe i 14 minuter hade jag lätt kunnat fortsätta lika länge till. Eller så kändes det i alla fall, haha. Jag hade säkert klarat mer utan problem men vill verkligen inte ta ut mig eller överanstränga mig så jag får ont igen. Det får ta den tid det tar, jag skyndar långsamt :) Men det var en riktigt härlig känsla när jag var klar, det känns bra. Jag mår bra av att springa!




(Proportionerna blir lite konstiga, mobilkamera + spegel är ingen bra kombination. Det ser ut som att mina knän går inåt, vilket dom inte gör i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour

grym peppblogg! Får taoh börja röra på fläsket när somarsäsoingen sätter igång

2010-05-25 @ 21:44:36
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback