Onsdag

Ligger i sängen nu och känner mig lite svag i armarna.. nästan lite som mjölksyra. Skön känsla när man vet att man har tränat! Slutade tidigt idag så jag tränade direkt efter skolan. Biceps och rygg + 30 min crosstrainer :)
Det var skönt att träna vid 13-tiden, nästan helt tomt på gymmet. Dessutom tränar jag mycket bättre med lite bra och peppande musik i öronen!

Efter gymmet var jag väldigt hungrig så jag slängde ihop korv och makaroner snabbt och lätt. Inte allt för nyttigt, dessutom åt jag fyra Ballerina efter maten.. Jag blir trött på mig själv! Men nu tar vi en sak i taget.. få rutin och motivation till träningen så vet jag sen innan att maten blir bättre också. Ju mer jag tränar och engagerar mig desto duktigare är jag med maten :) Jag håller mig fortfarande till samma motto som innan, "man kan äta allt men inte jämt!".

Imorgon ser jag fram emot ett grymt spinningpass, det gick ju så bra igår! :)

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Det var någon färdig pannerad som man köper på ica eller liknande

2010-09-15 @ 19:02:23
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback